Skisesongen er i gang!

Plutselig  kom det masse snø og like plutselig og uventet har vi skiføre…!!

HERLIG!

Lysløypa  på
Steimoegga er i  topp stand og vel så det  – både med  muligheter for  skøyting og klassisk.  Onsdag kveld hadde vi  perfekte forhold og vel så det.

Torsdag 2.  november blir
det tråkket  på begge sider  av  bygda  – både på Østkjølen og  Åsan rundt på Plassen.  Se løpende informasjon under turnytt – oppdateres daglig.

Vi lover kjempeforhold hele vinteren
– så sant været er med oss.  Vi vil  som i fjor  preppe  hver dag ved beov – 7 dager i uka!!  Dette er vi  skikkelig  stolt av  og vi  vet svært mange setter stor  pris på våre tilbud.

Oppkjøringen  av
skiløyper i Alvdal  koser  kr  350.000   i en normalsesong. Deler  av finanseringen  er medlemskapkontingent  og/eller  støtte til skiløyper.  Det er irriterende  med gratispassasjerer som benytter  våre tilbud.  Informasjonsfolder med giroblankett  kommer i januar 2007 mend det er selvsagt anledning til å gi bidrag når som helst hvis du  føler
for det.

Vår økonomiske ryggrad
er og blir en stor og aktiv  medlemsmasse!!

HA EN TRIVELIG  SKISESONG!