Snart avreise til Cape Town

Stor turen i 2013 avholdes allerede i januar – 13 dagers tur til Cape Town i Sør Afrika! Det vises til omtaler av turen det siste året samt innbydelse med mer, blant annet på vår hjemmeside.
Vi har i dag hatt informasjon og gjennomgang på turen av turleder og arrangør Marit Larsen i Explore Travel. Det er dette selskapet vi har brukt på alle våre lange turer utenlands. Totalt  er vi 34 stk. som reiser. Turen ble fulltegnet på kort tid og deltakerne kommer fra hele Østlandet og Trøndelag. De aller fleste er medlem hos oss eller har sterke røtter i Alvdal og fjellregionen.

Marit har gjennomgått programmet i detalj fra dag til dag, forventingene og gleden frem til avgang ble ikke noe mindre etter dette. Det er bare «å lese seg opp» på Afrika utover til avreise.
Vi kommer tilbake med fyldig reportasje om turen selvsagt.