SOLAN GUNDERSENS HODELAMPERENN

I dag torsdag 23. februar starter SOLAN GUNDERSENS VINTERLEKER for 19.gang i Sandeggbakken!!! Kl. 19.00 er det offisiell åpningsseremoni med underholdning og stort fyrverkeri. Rett etter at åpningsseremonien er over ønsker SOLAN GUNDERSEN og vi i ALVDAL TURFORENING velkommen til hodelamperenn med fantastiske premiegaver fra vår gode sponsor SYNNØVE FINDEN. Dette er et lekbetont skirenn for alle fra 0 – 100 år, hvor vi ønsker at alle finner gleden av Å GÅ  PÅ SKI. Solan håper at mange stiller til start i kveld, VELKOMMEN.

Etterhåndsomtale:

Vellykket Hodelamperenn igjen i Sandeggbakken.Topp skiforhold for 70 deltakere – noe som er mindre enn vanlig. Alle deltakerne fikk i premie ost fra Synnøve Finden som var sponset. Tusen takk for støtten. Takk til Elisabeth og Nils Flaten som teknisk ansvarlig hos oss for dette populære tiltaket.

Hodelamperenn i fantastisk omgivelser.