Stor botanikk kveld i Tron

Fjorårets botanikertur med Anders Often regnet bort. Nytt forsøk i år med botaniker Anders, noe som skulle vise seg å slå til veldig positivt. Været var kjempebra og kan ikke blir bedre…… Vi kjørte
opp til Flattron fra Tronsvangen Seterhotell. Vi gjorde en liten runde i retning toppen. Anders viste og fortalte gruppen på 17 stk. hva vi fant og så underveis. Han er meget sterk fagmann og forklarte med entusiastisk røst og kroppsspråk hva som fantes i terrenget, enten det nå er reinrose, blåklokke,finsjegg, marklav,kattefot eller rødsildre for å nevne en ørliten del av hva vi fant. Dette er en tur som vil bli husket svært lenge, kanskje blir dette  årets tur nå vi summerer opp , ialfall kommer turen på pallen over årets arrangementer! På bildet ser vi Anders i knestående med hvit skjorte ivrig fortellende om blomsterlivet. TUSEN TAKK til Anders for en fenomenal trivelig, lærerik  og spennende kveld.