Stor dag i Alvdal Vestfjell – Storgrytdalen utvider!

Lørdag 2. juli var det en stor dag for DNT – Den Norske Turistforening i Alvdal Vestfjell. Det var stor åpning med over 30 gjester og med mat fra Breisjøseter Turisthytte selvsagt. Selvbetjeningshytta Storgrytdalen har nå utvidet antall sengeplasser fra 6  til 15 sengeplasser. Dette gjør det mulig å ta inn større grupper som går på fellestur i området. Du må være DNT medlem og har nøkkel for å benytte deg av tilbudet. Nå er det veldig bra kapasitet både på Korsberghytta og Storgrydalen.Breisjøseter har jo som kjent god kapasitet med 40 plasser. Alvdal Turforening har ingen ting med dette å gjøre – det er DNT som har ansvar for drift og vedlikehold, men det ligger svært nært opp til vår formålsparagraf. God tur til Storgrytdalen og de andre hyttene i Vestfjella!