Strålende turdag til Kvitstenhøgda.

Siste 10 på TOPP  posten er hengt ut i dag, det var på Kvitstenhøgda i  Egunndalen. Greit sommervær og akkurat passe turvær.14 stk var med, 11 seniorer og 3 juniorer. Flott topg å bestige, kjempeutsikt i alle retninger. Toppen bærer sitt navn med rette, kvite steiner er det her i rikt monn  – naturens mange skaperverker. Etter endt tur var vi innom Romdsdalssetra som hadde åpen dag med underholdning og mye god mattilbud. Her  oppholdt vi oss en god times tid og fikk oppleve seterlivet på sitt aller beste.Tusen takk til Ola H.Thoresen som dagens gode turleder og kjentmann.Tang og skilt er nå satt ut så vi regner med at flere finner veien i nær fremtid. Romsdalssetra har åpent hver dag frem til 9.august.

Derfor  heter toppen Kvitsteinhøgda, mange fine kvite steiner i området.....Viktig og god kvile på en av de mange kvite steinene i området, bildet er tatt liten nedenfor selve Kvitstenhøgda.