Terje,Einar Magne, Astrid og Bård åpnet 2016 sesongen!

Nytt år og nye turmuligheter gjennom hele år 2016! Åpent på Allmansstua i dag igjen 1 dag nyttår, fine skiforhold etter siste dagers snøfall.  Driftsoperatør Audun Eggset hadde kjørt med snøscooter på hele  hovedunden i morgentimene. Terje Digre, Astrid og Bård Randmæl samt Einar Magne Stalund (ikke med på bilde) var årets første gjester på skistua. Relativt rolig dag med 24 gjester,hvilket er langt under normalen for en slik dag. Astrid og Bård er stamgjester med nesten hver gang det er åpent, de er også kjent bl.a. for sine mange år som «Ti på topp»toppbestigere med totalt over 300 topper! Bård er  æresmedlem i Alvdal Idrettslag og svært mange kjenner ham  for sine mange dugnadsansvarlige jobber med bl.a. den første Allmannstua i 1985 til 1987 og klubhus bygging på Steimoegga. I dag gikk de kun på beinamed staver uten ski, men Astrid mente bestemt at neste gang var det med ski på søndag 3. januar. Vi ønsker Astrid og Bård samt alle andre en riktig god tursesong og ikke minst godt nytt år!