Til TOPPS med sommertoget for HELE Alvdal.

NRK  sommertoget har kommet, og reist igjen fra Alvdal. 2 utrolige flotte dager som satte HELE Alvdal på kartet. Bedre markedsføring av denne flotte bygda vår er det ikke mulig å få. I beste sendetid på NRK1 fikk vi vist frem litt av hva vi har å by på.Vi  gjorde vårt bidrag med 4 topp fremvisninger. Storfjellet med VI ER PÅ TOPP, Kvebergsberget med VELKOMMEN TIL ALVDAL,Urlia med ALVDAL MIDT I VÆLA,og ikke minst Blåvola med UT PÅ TUR ALDRI SUR.Ikke alle kom i TV ruta, mest tid på TV en ble vist fra Storfjellet med rød røyk. Godt oppmøte på toppene fra 8 til 15 turgåere. Lørdag klokka 11.00 når toget reiste var alle flaggene utlagt på toppen av STEN med 21 turdeltakere. Takk til alle frivillige som bidrog med TOPP innsats.

Siste  post før Alvdal Stasjon, Kvebergsberet  - et flott sted. Takk  til Marian Eggen som koordinator.Urlia er et flott sted. Nydelig utsikt men ble ikke vist på TV dessverre. Takk til Brit Iren Stormoen som koordinator.

Blåvola er et flott sted. I samarbeid med Blåvola 4 H.  Takk til  Øyvind Randen som koordinator.Ekstra trøkk på Storfjellet - skikkelig flott med rød røyk.  Takk til Bjørn Langleite som var mannen bak røyken.