Tylldølan avsluttet vinterferien med servering og løypekjøring!

Vinterferien er over for for denne gang, en uke med mye aktivitet og tilbud.Allmannstua har vært åpen søndag til søndag – totalt 8 ganger og vi har hatt rett oppunder 600 gjester. Overskuddet fra serveringa går i sin helhet til løypepreparering over hele bygda. Kjekt med gode venner fra Tylldalen, i dag med Terje Redtrøen og Lars Fredrik Eggen som stod for serveringa sammen med Arne Helge Dahlen fra Alvdal. Tylldøler er kjent for å ta i et tak; de stilte med egen snøscooter og sørget for gode skispor på hovedrunden ved siden av den trivelige vetskapsjobben! Vinterferien har vært vellykket selv om været har vært litt av og på med flere snø- og vindomganger. Løypepreppingen i seterdalene og Savalen gleder mange og det har vært lagt ned mye ressurser her.  Det blir selvsagt prepping igjen til påsken i hytte- og seterdalene.  Tiltaket EN PÅ TOPP – kom i gang til vinterferien og har hatt flere besøk, og kan bestiges til etter påske.