Vi er kandidat til årets alvdøl.

Nettavisa Alvdal midt i væla vil i desember sammen med sine lesere kåre Årets alvdøl.

Det er kommet inn forslag på totalt 10 veldig solide kandidater, Alvdal Turforening er en av disse! Oversikt over kandidatene finner du på nettavisa. Se annonsen nederst, her ser du ansiktene på kandidatene. Vi føler stor ydmykhet over å bli foreslått som kandidat. Skal du stemme på Alvdal Turforening må du skrive AMIV ALVDØL 10 når du sender sms til nettavisa Alvdal Midt i væla.

Du kan stemme frem til 20.desember.  Den kandidaten som i løpet av denne perioden får flest stemmer vil få den ærefulle tittelen Årets alvdøl 2015.

For å avgi din stemme i kåringen, gjør følgende:
• Send SMS til 2077 med teksten: AMIV ALVDØL etterfulgt av nummeret på den kandidaten du mener bør vinne.

Husk mellomrom mellom amiv, alvdøl og nummeret (Eks.: AMIV ALVDØL 10) Tjenesten koster kr 5,- pr. melding.

Som sagt 10 veldig solide kandidater, vi håper at du gir din stemme til Alvdal Turforening.