Vi er klar til påsken!

Endelig er påsken her!  Rekordtidlig i år så sjansen til finvær er til stede!

Vi i turforeningen satser på å legge forholdene best mulig til rette for deg – enten du er turist eller bor i Alvdal eller fjellregionen! Vi satser på å kjøre opp alle påskeløypene, dvs. både  Høstdalen med Reinslia, og Øvre Folldalsfjell, Gardvikåsen med Kløftvangen, Lomsjødalen fra Sandvika rundt om Vesletjønna og Savalen, Sølendalen inn til Stråsjøen, samt  Østkjølen med Raudfjellet. Søndag 16. mars er det servering på hytta til Liv Randi og Ivar Eggestad i Høstdalen. Allmannstua er åpen hver dag fra og med palmesøndag til og med 1. påskedag. Onsdag 19. mars er det åpent for måneskinnsfolket på Allmannstua. Tirsdag kveld 18. mars er det måneskinnstur i Vestfjella, Magne P. Nerli er kontaktperson og turleder – mobil 91676511.

Planen vår pr. søndag kveld 16.mars er at vi kjører alle ovennevnte løyper medregnet ordinært høytliggende løypenett fra mandag til og med onsdag i påskeuka. Skjærtorsdag og langfredag kjører vi i utgangspunktet ingen ting. Er det styggvær eller har vært styggvær, kjører vi  Høstdalen/Åsan rundt + Allmannstuerunden igjen påskeaften.

Husk at vår økonomiske ryggrad er og blir en stor og aktiv medlemsmasse!

På denne siden samt  www.fjelltur.no vil du finne alle oppdateringer om oppkjørte skiløyper hele påsken.

Ha en riktig god påske!