Vi er klare til påske – er du?

Vi er klare til  påske med skiløyper, turtilbud og åpne serveringstilbud.  Det er ikke til å legge skjul på at den milde værtypen de siste ukene har gitt noen utfordringer for oss alle sammen. MEN det er gode skiforhold i høyden og således ingen grunn til ikke å bruke tilbudene. Palmesøndag går første fellestur gjennom Rødalen – 7 stk påmeldt allerede – plass til mange flere, ta kontakt med turleder Johan Ragnar Eggen, mobil 95 87 39 07. Palemsøndag er det servering i den nye gapahuken i Gardvikåsen – her kan du også kjøre helt frem. Allmannstua er åpen fra søndag til søndag – altså hver dag i påska.Vi vil oppdatere jevnlig her på hjemmesiden og facebook gjennom hele uka om vår virksomhet og statusen på løypekjøringa. GOD PÅSKE.

Siste «nynytt» palmelørdag: Pga høy dagtemperatur søndag og kaldere værtype fra natt til tirsdag i påskeuka (11.april)  vil vi tirsdag og onsdag preppe over alle påskeløypene.