Vi satser på Hamndalen.

Vi har et skiløypenett på over 120 km medregnet vinterferie- og  påskeløypene. Hovedløypene er Østkjølen og Åsan Rundt på Plassen. Disse blir kjørt hhv. tirsdag og fredag for Østkjølen, mandag og torsdag for Åsan rundt. På onsdag er det løypa Skogli-Brekkbekkdalen-Hamndalen-Savalen og ned til Strømmen med Sevilsara Barnehage og lysløypa som blir kjørt. Vi har lagt ned mye ressurser sist høst i form av rydding av skog fra Hamndalen og ned til Strømmen samt også ryddet traseen med gravemaskin ned Brekkbekkdalen samt hele løypa ned til Strømmen. En kostnad på minst femtentusen. Resultatet ble bra men vi sliter med lite snø på store deler av traseen per dato. I dag har vi kjørt med snøscooter og sporkjelke som ikke trenger så mye snø. Bildet er fra Fossåsbekken og trimkassa hvor en kan skrive navnet sitt. Vi håper selvsagt på mer snø slik at vi kan bruke løypemaskin. Søndag 16.februar er det tilbud om servering på Kåsvangen på Hamndalen. God skitur til Hamndalen og Savalen!