Vinter – og vårfolder 2011

Når tiden begynner å nærme seg får vi i styret ofte spørsmål om når folderen kommer – dette være enten vinter eller sommerfolderen. Nå er den endelig klar, du finner den her under «arrangementer» og bankgiro under «medlemskap». Styret håper at den kan være ute i postkassene i bygda til 22-23. januar og til samme tidspunkt for alle våre utenbygds medlemmer i hele Norge.

Bankgiroen er som tidligere vedlagt på midtsiden. Husk å betale medlemskontingent og/eller støtte til skiløyper så fort som mulig. Vår økonomiske ryggrad er og blir en stor og aktiv medlemsmasse!

Styret har jobbet aktivt og kreativt for å få til et flott program for sesongen. Året vil bli ekstra spennende og forhåpentligvis positivt ettersom vi har 30.års jubileum hele året. Søndag 30.januar feirer vi bursdagen vår hele dagen, først på Allmannstua og seinere Taverna. Vi håper at så mange som mulig har anledning til å komme på bursdagen vår.