Løypemelding.

Fredag 5. mars 2021- 😀dag 6 av 8 i vinterferien. Allmannstua er åpen i dag fredag og hver dag hele uka til og med søndag. 👍Dagens tema: VERTSKAP og SERVERINGSSTEDER. Som en del av turtilbudet vinterstid har vi ifbm. helgas løype et tilbud om servering. Dette blir godt mottatt, er et fint mål å gå til både for unge og voksne, godt å få kvile på, trivelig dugnadsarbeide, et sosialt møtested ikke minst og gir et økonomisk bidrag til løypekjøringa.😄 Vi anmoder om å ta ei økt ved forespørsel, dog er alle vakter denne sesongen besatt. Iht. Covid -19 er tilbudet innenfor løpende smittevern regler. Vertskaps sjef er Brit Iren Stormoen. Det har vært rolig på Allmannstua i vinterferien, litt «grumset» føre tror nok mange. Nå er det igjen blåføre etter SPORIL tråkket i går både på Åsan rundt med Haustdalen samt Østkjølen. Søndag 7. mars er det FAMILIESKIDAG på Allmannstua. Kl.12.00 er det Sportsandakt med Kristine Berg. Tore Reppe med forsangere står for det musikalske. TINE serverer smaksprøver fra sine produkter og vi får til en liten Natursti også!I dag fredag er SPORIL i Gardvikåsen og langs Savalisen. Det er stedvis litt lite snø her, det preppes der det går an! 😀