Løypemelding 6. og 7.april

7.april. SPORIL har preppa til påske 🐥🐣🐤over Åsvangen – Åsan rundt og Øvre Folldalsvei opp til Reinslia i Haustdalen og tilbake i Sjølia. Øvrige løyper i området har for lite snø for SPORIL. Her vil vi tråkke med snøscooteren vår onsdag aften. 😀 Meget flott i dag, dog stedvis lite snø men greit å gå . God tur på Haustdalen😍Sølndalen🌞: SPORIL har vært her i dag også . Måtte snu når hun fikk SØLNKLETTEN i kjent flott figur, dette selvsagt pga lite snø ! Se skisporet.no

Onsdag 6 april 😀: SPORIL tar et «magadrag» med prepping av skiløyper til påska 🐣🐣 I dag over Hamndalen – langs Savalisen – Finktrøvangen – Gardvikåsen – Rødalen – Kløftvangen pluss Lomsjødalen rundt mm. Se skisporet.no 👍 Det preppes så langt det er forsvarlig mht snøforholdene! Torsdag: Åsan rundt og Haustdalen rundt. 😎Fredag: Østkjølen 🌞 Sølndalen : SPORIL tråkker fra Sølnsetra og inn til Kjemsjøbekken maks, lite snø innover. Satser på å få til dette til helga!Saken oppdateres fremover mot palmehelga.