Fellestur på ski i Alvdal Vestfjell.

Tid: 13. mars 2021
Sted: kl 08.00 ved Sparebanken 1 Østlandt
Turleder: Johan Ragnar Eggen
Mobil: 958733907

Alvdal    Turforening  er  40 år i  2021 og  vi markerer det blant  annet  gjennom  mange  tiltak og  arrangementer  gjennom hele  året.

Lørdag 13.  mars  er det  fellestur  på ski i  Alvdal.  Oppmøte  ved  banken  kl  08.00 .  Husk  å melde deg på i forkant til turleder  Johan Ragnar  Eggen,  mobil 95  87 39 07.

Vi  kjører  inn til  Dølbekken og  går herfra sørover, enten  til  Gråsjøen  eller til Hanestad.  En  strekning  på  hhv  22  eller  28 km.  Vi bestemmer  hvor  avhengig  av været.

Ta  med   godt med  vindtett  tøy,  rikelig med  drikke og mat.   Samt  kart og kompass.

Dette er en  kjempeflott  hvis  været  er bra.   Varighet  på turen  er  6-8  timer  avhengig  av  matpauser og  været.  En  bør  ha  gått  litt på ski før i år for å  bli med

Fra  Gråsjøen  eller  Hanestad  blir  vi hentet  med bil  tilbake  til  Alvdal.  En  må  påregne  en transport kostnad.

Vi  ønsker  velkommen  til Alvdal   Vestfjell og  skitur.

Alvdal   Turforening