Skitur gjennom Rødalen – Palmesøndag 24. mars

Sted: Iht informasjon
Turleder: Johan Ragnar Eggen
Mobil: 95873907

Alvdal Turforening inviterer til:

Skitur gjennom Rødalen – fra Stubjsjøen til Gardvikåsen,
Søndag 24. mars 2024.

En flott skitur på 18 km. Start ved Stubsjøen. Herfra til Jervheim og så videre til Søgardsvangen. Vi stopper her for kvile.Turen går videre innover mot Rødalsetra, i tråkket skiløype. Herfra vil det være løypetråkket med SPORIL løypemaskin helt opp til parkeringa i Gardvikåsen. Turens endemål er den flotte gapahuken på Vassbakken i Gardvikåsen.
En relativ lett tur som passer for alle så sant en har gått litt på ski. Turen går i rolig turtempo med flere stopper. Ta med mat og drikke og vindtett tøy. Vi regner med å bruke 4-5 timer på turen.
Vel fremme i Gardvikåsen blir vi kjørt tilbake med drosje til Alvdal og evt Tynset.
Turledere : Johan Ragnar Eggen. Mobil 95 87 39 07
Påmelding til Alvdal Sport senest lørdag 9. april kl 14.00 eller direkte til turleder senest lørdag kveld kl 20.00. OBS! Viktig med påmelding pga kollektiv kjøring.
Oppmøte: Avreise Steia ved stasjonen kl 09.00, avreise Tynset Stasjon kl 09.30. Forventet avgang Stubsjøen kl 10.30.
Kollektiv transport: Drosje alt buss til start og for henting. Det må forventes transport kostnad på 400-500 kroner , litt avhengig av antallet. Ingen deltakeravgift.
Vi har hatt stor suksess med denne turen før og håper på nok en vellykket tur.

Velkommen til påsketur gjennonm Rødalen – fra Tynset til Alvdal

Alvdal Turforening